Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

'δαναη φίλε χαλάρωσε♥

-δαναη φιλε χαλαρωσε-
Αυτή την κοπέλα την γνώρισα στο γυμνάσιο.Στην αρχή μισούσαμε η μία την άλλη. Έπειτα αρχίσαμε να κάνουμε παρέα. Και στο τέλος καταλήξαμε κολλητές. Από αυτήν έχω να θυμάμαι χαρούμενες, γλυκές, αστείες, άσχημες, συγκινητικές αναμνήσεις. 
Δανάη♥ μικρή μου, πάντα όταν είμαι μαζί σου γίνομαι ρεζίλι, αλλά μ'αρέσει γιατί περνάμε καλά και είμαι μαζί σου! Άγγελε μου, θυμάμαι πάρα πολλά από εμάς τις δύο. Πάντα ακόμη και κατάθλιψη να έχει πέσει στον κόσμο ανεβάζουμε σε όλους την διάθεση με τις βλακείες που κάνουμε. Γιατί είμαστε τρελές♥. Θα έλεγα μερικά από όσα έχουμε κάνει μαζί αλλά είμαι καλός άνθρωπος και δεν θέλω να σε κάνω ρεζίλι. Χιχι.. Τέλος πάντων δεν είναι αυτός ο σκοπός που γράφω εδώ.Απλά ήθελα να σου πω πως για ό,τι θες εγώ είμαι εδώ και το έχεις ήδη διαπιστώσει πιστεύω. Επίσης ήθελα να σου πω πως μπορεί να σε ξέρω σχεδόν έναν χρόνο αλλά μου έχεις σταθεί πάρα πολύ. Σε ευχαριστώ για όλα λοιπόν. Αυτή η φιλία δεν θέλω να χαλάσει και δεν πρόκειται να αφήσω τίποτα να μας χωρίσει μικρή μου πριγκίπισσα. Και τέλος θέλω να σου πω κάτι που είναι μέσα απ'την καρδιά μου...
Σ'αγαπώ♥

Value that is found in friendships is often the result of a friend demonstrating the following on a consistent basis:
  • The tendency to desire what is best for the other
  • Sympathy and empathy
  • Honesty, perhaps in situations where it may be difficult for others to speak the truth, especially in terms of pointing out the perceived faults of one's counterpart
  • Mutual understanding and compassion
  • Trust in one another (able to express feelings - including in relation to the other's actions - without the fear of being judged); able to go to each other for emotional support
  • Positive reciprocity - a relationship is based on equal give and take between the two parties.
    Τα έχεις όλα αυτά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου